Com comprar

COM COMPRAR
  • Com comprar
  • Informació General
  • Pagament
  • Enviament
  • Devolucions
  • Canvis
  • Tecnologia

COMPRAR A JIPMODA.COM ÉS MOLT SENZILL. NOMÉS HAS DE SEGUIR ELS PASSOS:

  1. Tria la secció (dona, home, nen, nena i / o marques destacades), i la família (tipus de peça de roba).
  2. Visualitza el producte/s que  t'interessen. A través d'un clic aconseguiràs una ampliació de la fotografia per veure detall del producte, composició, talles disponibles, referència i preu.
  3. Selecciona un article i afegeix-lo a la cistella. A continuació pots escollir seguir comprant o tramitar comanda.
  4. Si vols seguir comprant, repeteix el procés però si vols tramitar comanda, registra't.
  5. Quan hagis introduït les teves dades, comprova que siguin correctes i premeu "confirmar".
  6. Tria si vols recollir la teva comanda en una de les nostres botigues de JIP o rebre'l al teu domicili  per missatgeria MRW, i assegura't que l'adreça d'enviament i facturació són correctes.
  7. Seleccioneu un mètode de pagament: Visa, Visa Electron, Mastercard, o Paypal.
  8. Confirma la comanda.
  9. Rebràs un correu electrònic confirmant-la teva comanda.

INFORMACIÓN GENERAL

  • ELS PREUS DE LA BOTIGA ONLINE I LA MEVA BOTIGA HABITUAL DE JIP SÓN ELS MATEIXOS?

Sí, però si existís qualsevol diferència entre els preus que figuren en la web dels marcats en les etiquetes de les peces, el preu correcte serà sempre el de les etiquetes.

  • REBRÉ EL MATEIX PRODUCTE QUE VEIG A LA FOTO?

Sí, excepte en aquells productes amb processos artesanals en què podria haver una mínima diferència en l'acabat. També és possible que hi hagi una petita diferència de tonalitat entre el producte i la visualització de pantalla. Això es deu en la majoria de casos a la diferent configuració de pantalla de l'ordinador del comprador
  • ÉS POSSIBLE REBRE INFORMACIÓ PERIÒDICA AL MEU EMAIL AMB LES ÚLTIMES NOVETATS I OFERTES DE JIP?

Sí Simplement accedint a "Newsletter" rebràs informació sobre les últimes novetats, i notícies de JIP.

  • PUC DONAR-ME DE BAIXA DE LA NEWSLETTER DE JIP?

A l'apartat "Newsletter" podràs donar-te de baixa de manera senzilla. Emplena les dades i seleccioneu "enviar".

  • COM RECUPERAR MEVA CONTRASENYA OBLIDADA?

Si no recordes la contrasenya, pots recuperar-la en l'apartat de Log-in. Rebràs un email amb la teva nova contrasenya.

  • ¿COM PUC ASSEGURAR-ME D’HAVER REALITZAT BÉ LA MEVA COMPRA?

Un cop has realitzat la teva comanda, rebràs un email de confirmació. Si no ho rebessis, posa't en contacte amb el nostre departament d'atenció al client.

  • PUC SABER EN QUIN ESTAT ES TROBA LA MEVA COMANDA?

Sí Juntament amb el mail de confirmació de comanda, rebràs un enllaç on podràs veure l'estat de la teva comanda en temps real.

  • PUC ELIMINAR ALGUN ARTICLE DEL MEU COMANDA?

Sí, Des de la cistella de compra podràs eliminar els articles que no vols sempre que no hagis tramitat la comanda.

  • QUÈ HE DE FER SI M’ ARRIBA UN ARTICLE DEFECTUÓS?

Si excepcionalment t'arriba una peça amb alguna tara posa't en contacte amb el nostre departament d'atenció al client.

  • QUÈ HE DE FER SI M’ARRIBA UN ARTICLE INCORRECTE?

Si en alguna ocasió, per error, t'arriba un article que no has demanat posa't en contacte amb el nostre departament d'atenció al client.

PAGAMENT

  • QUINA FORMA DE PAGAMENT PUC UTILITZAR PER REALITZAR LA MEVA COMPRA?

Disposem dels següents mitjans de pagament: Visa, Visa electron, Mastercard i Paypal.  

 
  • PER QUINA RAÓ POT SER REBUTJADA LA MEVA TARGETA DE CRÈDIT?

    La teva targeta pot ser rebutjada per una de les següents raons:
- La targeta pot estar caducada. Comprova que la teva targeta no excedeixi la data de validesa.
- Pot ser que s'hagi arribat al límit de la targeta. Consulta amb el teu banc que la targeta no hagi excedit l'import permès per efectuar compres.
- Potser alguna dada introduït estigui incorrecte. Comprova que hagis omplert correctament tots els camps necessaris.
  • PUC OBTENIR UNA FACTURA A NOM DE LA MEVA EMPRESA?

Sí, demana'ns per mail la factura juntament amb totes les teves dades, i t'enviarem la factura per correu electrònic.

  • ÉS SEGUR UTILITZAR LA MEVA TARGETA DE CRÈDIT AL WEB?

    Sí, les dades es transmeten de forma encriptat SSL. Per al pagament amb Visa i Mastercard només s'acceptaran transaccions CES (Comerç Electrònic Segur). Després de verificar que la targeta està adherida al sistema CES, el sistema contactarà amb el banc que l'ha emès perquè el comprador autoritzi la compra. Quan el banc confirmi l'autenticitat, s'efectuarà el càrrec a la targeta. En cas contrari la comanda serà cancel·lada.

ENVIAMENT

  • ON PUC REBRE LA MEVA COMANDA?

Pots rebre en la direcció que triïs (domicili, treball, etc) o bé a la botiga JIP que desitgis.

  • QUANT TRIGARÀ A  ARRIBAR LA MEVA COMANDA?

Els terminis de lliurament depenen del tipus d'enviament seleccionat. Per enviaments a botiga són d'entre 3 i 5 dies laborables, per als enviaments estàndard entre 1 i 2 dies laborables.

  • QUANT HE DE PAGAR DE DESPESES D’ENVIAMENT?

Per a enviaments a botiga, l'enviament és GRATUÏT

Les despeses d'enviament per MRW: 3.95 EUR.
 
Si la comanda és superior a 40 €, l'enviament serà GRATUÏT
  • QUIN ÉS EL PROCÉS DE LLIURAMENT A DOMICILI?

Si has triat lliurament a domicili, t'enviarem un email de confirmació d'enviament quan la teva comanda hagi de sortir del magatzem amb un nombre de seguiment (amb enllaç  a la pàgina web de l'empresa de missatgeria MRW). Si el transportista no et troba al teu domicili, et deixarà una nota a la teva bústia, amb el telèfon del magatzem de MRW. L'endemà es repetirà l'operació. Si tampoc ets a casa, podràs anar a recollir la comanda al magatzem de MRW

  • QUIN ÉS EL PROCÉS DE LLIURAMENT A BOTIGA?

    En cas d'haver triat el lliurament en botiga, et comunicarem l'arribada de la mercaderia a través d'un sms (tindràs 15 dies per recollir). Cal presentar el nombre de comanda i el DNI de la persona que vagi a recollir-la.

DEVOLUCIONS 

  • COM HE DE FER PER TORNAR UN ARTICLE?

La forma més senzilla de tornar un article és en una de les nostres botigues JIP. Les peces han d'estar en perfecte estat i amb la seva corresponent etiqueta. No es podran retornar ni canviar els articles de roba interior.
 
Si prefereixes que t'ho recollim al teu domicili, pots sol · licitar una devolució a domicili. Després de verificar totes les dades, enviarem un transportista a recollir el teu paquet a les següents 24 hores (sempre que sigui possible). Per concretar la recollida, l'empresa de transport es posarà en contacte amb tu. Si, per qualsevol motiu, no et convenç la data que et proposen, posa't en contacte amb ells per canviar-la.
  • QUIN ÉS EL TERMINI PER PODER REALITZAR UNA DEVOLUCIÓ?

    El termini per a qualsevol devolució és d'1 mes des de la data de compra.
  • COM REBRÉ L'IMPORT DE LA MEVA DEVOLUCIÓ?

Un cop aprovada la devolució, rebràs l'import de l'article en la mateixa targeta de crèdit que vas realitzar la teva compra, descomptant les mateixes despeses de missatgeria (3,95 €).

  • QUAN REBRÉ L'IMPORT DE LA MEVA DEVOLUCIÓ?

Després aprovar la devolució (els articles han d'estar en perfecte estat i tenir les etiquetes interiors) rebràs un email de confirmació indicant que l'import s'abonarà al compte en uns dies.
 
Recorda que l'abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la teva entitat bancària.
  • COM HE DE FER SI L'IMPORT DE LA MEVA DEVOLUCIÓ ÉS INCORRECTE?

Posant-te en contacte amb el nostre departament d'atenció al client, solucionarem el problema el més aviat possible.

JIPMODA.COM es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat, o peces que no es trobin en les mateixes condicions en què van ser rebudes.

CANVIS

  • PUC CANVIAR ELS MEUS ARTICLES?

Si, tens 2 opcions:

1.     A les nostres botigues, pots canviar :

 - PER TALLA O COLOR, sempre que sigui del matex import, sense necessitat de cap pagament addicional.

 - PER UN ALTRE ARTICLE DIFERENT, en aquest cas, segons el preu del teu nou producte t'abonarem o hauràs d'abonar la diferència.

 

2.     Des domicili, si demanes una devolució i fas una nova compra en línia.

 

  • QUIN ÉS EL TERMINI PER EFECTUAR EL CANVI?

El termini de canvi és d'1 mes des de la data de compra.

TECNOLOGIA

  • QUINS NAVEGADORS D'INTERNET HE D'UTILITZAR PER VEURE LA PÀGINA WEB DE JIPMODA.COM CORRECTAMENT?

La pàgina de JIP està optimitzada per ser vista a Microsoft Internet Explorer 7 o superior, Mozilla Firefox 3.5 o superior, Google Chrome 6 o superior i Safari 5 o superior.

Podeu instal · lar les últimes versions de cada navegador en els següents links:

- Microsoft Internet Explorer
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Safari

  • QUINA RESOLUCIÓ DE PANTALLA NECESSITO?

    1.024 de amplada x 768 d'alçada i mides superiors.
  • ÉS SEGUR COMPRAR A JIPMODA.COM?

Sí Pots comprar amb tota tranquil · litat ja que dediquem un gran esforç en disposar de recursos per  garantir la seguretat de les teves compres i de les teves dades.